HTML

prümprüm

Emberekről,állatokról,eseményekről,fontos dolgokról,nem olyan fontos dolgokról,lényegtelen dolgokról,tárgyakról,történésekről,véleményemről,rólam....

Friss topikok

Linkblog

Eggyel tovább

2009.11.09. 22:25 Baccara

Elkezdődtek az egyetemista évek,el se hiszem.És Orsival lakok együtt,aki 7 évig volt az osztálytársam.Még most,két hónap után is meg tudok néha lepődni,annyira hihetetlen.És azt sem gondoltam volna,hogy egyszer az a srác fog egy szál alsógatyában járkálni a lakásban,aki szintén 7 évig volt az osztálytársam.Fura dolgok ezek.Szerintem ha valaki nekik évekkel ezelőtt azt mondja majd,hogy ők egyszer együtt lesznek,nem hitték volna el.Én még mindig egyedül vagyok,de már kezdem megszokni ezt a helyzetet.Vagyis igazából nem kell megszokni,mert az elmúlt 18 évben így volt,nem volt semmi változás,tehát volt rá elég időm,hogy túltegyem magam rajta.Csak az a rossz,hogy néha már úgy érzem,hogy a reménykedés csírája is kihalt már belőlem.

Örülök,hogy Szegedre kerültem,mert múltkor mikor Pesten voltam,rájöttem,hogy nem tudnék ot élni.Vagyis biztos tudnék,de tudom,hogy itt sokkal jobban érzem magam.Nem mondom,tudnék egy helyet,ahol tudom,hogy boldogabb lennék,de az eddigihez képest Szeged a nirvana.Örülök,hogy nem vagyok itt egyedül,és hogy nem szakadt meg az osztály kapcsolata.Kár lett volna érte,mert tényleg egész jó kis osztályközösség lettünk  a végére.

De hát nem lehet mindig a volt osztálytársakra támaszkodni.Örülök,hogy sikerült már egy-két kapcsolatot kialakítani a csoporton belül.Szinte ijesztő,hogy majdnem ugyanolyan barátokat sikerült találnom,mint a középiskolában.Ott van a Timi,aki folyamatosan pörög megállás nélkül,soha nem áll le,és mindig van valami mondanivalója.Ő a régi Orsira emlékeztet.Szinte pont ilyen volt,habár most már megváltozott.A Réka tiszta Juci az őrültségei,rohamai,hülyeségei nélkül.Ő a csendes,visszahúzódó,akinek néha megcsillan a perverz kis fantáziája,de nem olyan beteges szinten,mint Jucinál.A Julcsi hasonlít legkevésbé a "hasonmására".Ő inkább kicsit olyan mint én:nem hülye,csak kicsit lusta,ha kell,kimondja,amit gondol,de neki is van egy rejtett oldala,amit nem tár fel senki előtt.Ha nem is lesz ezekből életre szóló barátság,legalább tudom,hogy képes vagyok kapcsolatokat kialakítani.Mégha ezt egy hímneművel nem is sikerül....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baccara.blog.hu/api/trackback/id/tr571514065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása